23 aug. 2011

Lön=Shopping

Så var det dags att stryka lite från måste-köpa-listan !

Spegel 2 m bred silver-mörk-grå med lite barock mönster från XXXLutz hittar ingen bild på den så jag får lägga in bild när den hänger ovanför skänken ! 1500 kostar skapelsen.

Stor hög vas ska inhandlas då jag spräckte den jag hade när den skulle diskas. Åhlens city here i come !

HM Home har en underbar badrums matta - den har jag klickat hem NU

Och IKEA katalogen kom i fredags - Vägglampeter ska inhandlas 2 st kommer att sitta som smäck i mitt hem

Handdukar behöver man alltid likaså en tygpåse med volanger och .........

                                                                 Passar utmärkt på gäst-toan.


Ceriserosa är jag svag för.



Tassel örhänge är juh ett måste ;-) 

Så nu ska jag klicka hem lite inredning !!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar