13 dec. 2011

Snart är...

dagens arbetspass avklarat, jag jobbar nämligen som kontorsdam på min mans firma, halvtid och resten av dagen är jag lyxhustru, då jag ängnar mig åt mopsarna, matlagning,träning,städning mm Kul ? Nej, jo mopsarna är ju kul men det andra "sucks"Ska ta mig i kragen efter jul och nyår och skaffa mig ett jobb. Tidigare har jag arbetat som frisör i massor av år men det är slut med det nu. Trött på att vara småföretagare och att hela staden är nerlusad med nyupploppade salonger. Nope nått annat Tack !

Men iallafall nu ska jag svänga in om Ica och köpa på min ingredienser till julgodis baket ! Och så klart ska jag baka dessa underbara lakritskolor Victoria från Matplatsens .

En sväng in om djuraffären, valpfodret är slut, hur kan en mopsvalp käka så mycket ? Och änndå mager som en trana ??

Sen blir det Leilas rockyroad,vanlig kola,saffransbiscotti doppade i vit choklad . Mozartkulor mm.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar