27 jan. 2012

Helgen med stort H

Denna helg ska bara jag och mannen mysa, vi har barnfritt och ska börja lördagen med en lång mysig frukost, kanske gör scones ! Förmiddagen blir en kaffelatte med vars en Limhamnsbomb (ja den är proppfull av kalorier,kolhydrater,fett,socker).Men jag kan unna mig en sådan 1 gång i månaden. Utan att gå bananas på skitmat...

Sen bubbelbad med Champagen Moët Chandon Rosé - bara älskar den, så mycket godare än Lanson Rosé ja, också god men inte i samma kaliber som Moët.

Sen middag med oxfilé med massa gott och en pannacotta dessert...Hur ska vi hinna ?? Känner mig stressad redan...Jaja fixar sig alltid.

Stack iväg till Vindåkra gård i går kväll, tjoolahoo 70 % rea, det var till att gå igenom allt...hittade en fin tunika från spira - Liten i storleken, tur att jag tog en Large. Kanske skulle ta sig dit igen ! Retar mig att klänningen jag fingrade på inte åkte med mig hem....Hmmm blir nog en tur i kväll igen ;-)

Men en tur till Frisör-shoppen, måste ha en hårinpackning, slingor,minusgrader, torr luft inomhus ingen bra kombo - håret trilskas och ser ut som ogräs. Får bli Intense Repair L'Oréal Proffessionell.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar