28 feb. 2012

Marlies Dekkers---Älskar älskar...

Speciellt White Temple...Dom är inte bara snygga,vackra utan så f****g underbart sköna och bekväma att ha på sig ! Har man big boops som jag så kan man tyvärr inte springa in om H&M eller  Lindex och roffa snabbt åt sig ett par tre st en frdag em efter jobb - skulle inte tro´t de...finns endast upp till strl D. Nope så denna här få snällt punga ut minst en tusing per BH och så klart, matchande trosor är ett måste ! (som kostar ca halva tusingen bara). Fast jag brukar be mannen att hämta ut mina underwear....ja vadå...han använder dom också...jaja missförstå mig inte han använder dem inte på det sättet bokstavligen talat utan han tittar på dem när jag har dom på mig och oooar - "oooo vad snyggt" och sen plockar han av dem ju (hehe)....så lite använder han dem-på sätt och vis. Så därför får han minsann pynta med casch - Så det så (fast vi har ju gemensam ekonomi ......) Denna vita underbara skapelsen ligger snart bland sina andra MD-systrar i min underklädes låda !!! Och Kunoichi har jag beställt också...jag fyller ju år i Maj !






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar