4 sep. 2014

Ikea Ryssby


3 Oktober - Står jag och knackar på Ikea´s port kl 09.59

Omg vad jag blev kär i detta skåp, kommer passa perfekt på väggen på väg upp i trappan i nya huset.
















Nya sängkläder kanske (igen) En sak är säker iallafall, drömmfångaren i vitt kommer att få hänga i nya sovrummet.


Har hittat en massa vackra på amuletten.se ska klicka hem en till yngsta dottern också som fortfarande bor hemma.









Tårtfatet kommer att bli mitt mitt mitt.















Dagarna segar sig, 58 dagar kvar till flyttdags och här sitter jag med dunderförkylning och flyger runt på nätet efter inspiration, hittar massor, synda att jag inte har kappsäcken full av guldpengar.






Fuskpälspläd från jotex.se ligger nerpackat i flyttlådan och väntar på att få ligga på soffan och se så där skönskön ut - blir nog katten som kommer att lägga beslag på den.













                                       Rådjur´s trofé från inreda.com fyndade jag på rea, gött.





// Sanna-Marie


Bilder:Ikea - Inreda.com - internet någonstans



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar