6 jan. 2015

Året som gått...

2014 har varit väldigt upp och ner, mest upp i alla fall.

Min fina morfar och min farbror gick bort - livet livet.

2 st välbehövda resor blev det efter 5 semesterlösa år, Florida Fort Lauderdale och Brela i Kroatien gick turen till och det behövdes minsann, bestämde oss också att vi skulle flytta och köpa nytt hus.

                   Fantastiska Fort Lauderdale, ja hit ska vi igen.



Moi och mannen
Fötter med skoskav i Atlanten.

       En tur till Universal studios blev det också.

Sköldpaddorna fick vara ifred på stranden.
Palmer överallt
Atlanten i mitt hjärta
Ridande polis i stekande sol klädd i varmaste munderingen

Också Älskade Kroatien - Brela 

Jag och mannen utvilade och lyckliga

En tur till vackra Split var givet - har ju hälften av mina släktingar där.



Sommaren hemma hann vi också med 

 Vita clematisen blommade i överflöd. Ska dock köpa nya och fler av denna sort och plantera i nya trädgården.


 Och så blev vi med nytt hus - eller rättare sagt en fd hästgård.
Trädgård på 2712 m3 - Lycklig ? JA !!

2 kommentarer:

  1. Grattis till det nya huset och den stora trädgården! Wow så mycket kul du har framför dig!
    Kul att du hittade till minblogg. Vi hör ses i bloggvärlden.
    Annika

    SvaraRadera
  2. Oj, vilket år du haft och grattis till nya fastigheten. Nu har du svängrum minsann. Ska bli kul attfse vad du hittar på.

    Trevlig helg
    Anette

    SvaraRadera